პროექტის სახელწოდება: აქტიური მოსწავლე სკოლის სახეა
პროექტის მიზანი: ამ პროექტის მიზანია გააქტიუროს სკოლის ახლად შექმნილი სამოქალაქო კლუბი.
მოსწავლეები აუცილებელია იყვნენ ინფორმირებულმი თავიანთ უფლებებსა და მოვალეობებზე.საზოგადოება, რომელსაც ექნება ინფორმაცია ყოველივე ზემოდ თქმულზე შეძლებს დაიცვას თავისი აზრი და იცოდეს საკუთარი უფლება.ჩვენ გვსურს შევქმნათ ჯანსაღი საზოგადოება რომელსაც ექნება ჯანსაღი აზრი.
პროექტის მოსალოდნელი შედეგია სკოლაში სამოქალაქო კლუბის გააქტურება, მისი წევრების რაოდენობის ზრდა და დაინტერესება ჩართვა სხვადასხვა საინტერესო აქტივობებში. მოსწავლეთა ინფორმირება საკუთარ უფლებებსა და მოვალეობებზე,რაც საწინდარი იქნება აქტიური სამოქალაქო საზოგადოების.
პრობლემის აღწერა :ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის #1 საჯარო სკოლა გამოირჩევა მოსწავლეთა სიმრავლით და შესაბამისად წარმატებებით, რომელიც უშუალოდ სასწავლო პროცესიდან გამომდინარეობს. სკოლაში არსებობს სამოქალაქო განათლების კლუბი და ამ კლუბის მუშაობით დაინტერესებული მოსწავლეები, მაგრამ რადგან კლუბის მუშაობა სტიქიურად და არაკოორდინირებულად ხდება მისი აქტიურობა სკოლაში სუსტია და შესაბამისად დაბალია შედეგებიც.
პრობლემაა სისტემატიური შეხვედრები სამოქალაქო კლუბის წევრებს, წარმომადგენლებს შორის.
მოზარდები არ არიან გათვიცნობირებული საკუთარ მოვალეობებსა და უფლებებში, ისინი თავს არიდებენ ისეთ აქტივობებს, რომელიც მათ სამოქალაქო აქტივობებს უკავშირდება, რაც გამოწვეულია სამოქალაქო უფლებეს და მოვალეობების არ ცოდნით.
მოსალოდნელი შედეგები : გააქტიურდება სამოქალაქო კლუბი, რაც მოგვცემს იმის გარანტია,რომ სკოლაში აღიზრდებიან სრულუფლებიანი მოსწავლეები.ეს პროექტი სარგებელს მისცემს არამხოლოდ სკოლას არამედ ქვეყანასაც.განხორციელდება პროექტის ფარგლებში შექმნილი სამოქმედო გეგმა.
ბლოგი რომელიც შეიქმნება პროექტის ფარგლებში, განაგრძობს არსებობას და მას დაემატება ყველა სიახლე და აქტივობა რაც სამოქალაქო კლუბის მიერ განხორციელდება.
ბენეფიციარები : მოსწავლე–300
მასწავლებელი–50
ტრენერი–5
რისკ ფაქტორები : რისკი დიდი პროექტს არ გააჩნია შესაძლებელია დასაწყისში კლუბის ყველა წევრები არ დაესწროს აღნიშნულ ღონისძიებებს. მშობლები და მასწავლებლები გათვლილზე ცოტა დაესწროს შეხვედრებს.
პროექტის ხელძღვანელი : ირმა ღვაჩლიანი
irmagvachliani@gmail.com
"შენი ჯამრთელობა შენს ხელთაა"
პროექტის სახელწოდება:ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრების ხელშეწყობა
1.პროექტის სახელწოდება:"შენი ჯანმრთელობა შენს ხელშია"
2.პასუხის მგებელი არასამთავრობო ორგანიზაცია:
3.პროექტის ხელმძღვანელი თანამდებობა:ირმა ღვაჩლიანი-პედაგოგი, თინათინ ბუბაშვილი-მოსწავლე
4.სკოლის სახელწოდება:ქუთაისის N1 საჯარო სკოლა
5.აპლიკატის სახელი და გვარი: ირმა ღვაჩლიანი, თინათინ ბუბაშვილი
6.აპლიკატის დაბადების თარიღი:1977წლის 29 აგვისტო; 2000წლის 16 მარტი
7.პროექტის ხელმძღვანელის მისამართი:წყალტუბო სოფელი ქვიტირი
სახლის ტელეფონი:21-46-70
მობილური ტელეფონი: 577-67-41-28
პროექტის მიზანია:საზოგადოების(თემი-მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები) ინფორმირება და ცნობიერების ამაღლება ისეთი მავნე ნივთიერებების მიღებაზე, როგორიც არის თამბაქო, ალკოჰოლი და ნარკოტიკი. საზოგადოებაში ჯანსაღი წესით ცხოვრების წესის დამკვიდრების ხელშეწყობა.
აღნიშნული მიზნის მისაღწევად პროექტის განხორციელების პირველ ეტაპზე
1.პროექტის მიზანია სკოლაში დაინერგოს ისეთი ტრენინგ-სემინარები რაც ხელს შეუწყობს ბავშვებში სამოქალაქო ცნობიერების ჩამოყალიბებას. პროგრამის განხორციელებაში აქტიურად ჩაერთვებიან სკოლის ადმინისტრაცია, 8-9-10-11-12 კლასის მოსწავლეები, თემი და მშობლები, ექიმები, ბიოლოგიის მასწავლებლები. სკოლაში შეიქმნება სამოქალაქო კლუბი, რაც მომავალშიც ხელს შეუწყობს ახალგაზრდებს შორის კარგი მოქალაქეობის განვითარებას და ხელს შეუწყობს ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრებას.პროექტში მონაწილე სკოლაში და თემში ჩაატარებენ კვლევას და შემდეგ შექმნიან ფილმებს,დაბეჭდავენ ბროშურებს, (რამდენად საჭიროა ჯანმრთელობა ადამიანისათვის, ნარკომანია-მავნე ჩვევა თუ ავადმყოფობა? რა არის სოციალური პრობლემა და არის თუ არა ეს პრობლემა საქართველოში) რომლებიც წარმოაჩენს ამ პრობლემას და შეეცდებიან მოძებნონ გადაჭრის გზებიც.
ასეთი გზით წარმოებული საქმიანობა ხელს შეუწყობს ინფორმირებისა და განათლების მდგრადი გარემოს შექმნას.
1.სოციალურ ჯგუფში ჩაატარებს კვლევას, რომლის შედეგებიც მოგვიანებით აისახება ტრენინგ-პროგრამასა და ბუკლეტში. მოამზადებს კითხვარს მოსწავლეებისათვის და მშობლებისათვის ჯანსაღი წესის დამკვიდრების ხელშეწყობის შესახებ თემაზე. გამოკითხული იქნება 300 მოსწავლე,მშობლები, თემის წარმომადგენლები.
2.საინიციატივო ჯგუფი მოამზადებს სააქტო დარბაზში სემინარს და მა დაესწრებიან მშობლები, მოსწავლეები, ექიმები, ბილოგიის მასწავლებლები, დისციპლინარული კომიტეტი, რომლებიც გამართავენ დისკუსიას, თუ როგორ უნდა ვიცხოვროთ ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიხედვით.
3.შემაჯამებელი კვლევა, (სოციალური ჯგუფი) რომელიც გაზომავს თუ რა შეიცვალა და გაუმჯობესდა პროექტის განხორციელების შემდეგ, რამდენად ამაღლდა საზოგადოების ცნობიერება ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრების შესახებ.
საჭიროებების/პრობლემების აღწერა(დეტალურად აღწერეთ ის პრობლემა, რომელსაც პასუხობს თქვენი პროექტის მიზანი:
სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბება ერთ-ერთი რთული და საკმაოდ ხანგრძლივი პროცესია. მართალია, დღეს ამ კუთხით უამრავი არასამ თავრობო ორგანიზაცია მუშაობს თუმცა საყრდენი მაინც სკოლაა, რომელიც ზრდის ამ საზოგადოების წევრებს
მთავარი პრობლემაა არა იმის ცოდნა თუ რას ნიშნავ სამოქალაქო საზოგადოება, არამედ ის რომ ბავშვები, მშობლები და ზოგადდ თემი ინდიფერენტულები არიან მის მიმართ. ისინი არაპერს აკეთებენ, არა არიან ჩართულები სხვადასხვა აქტივობაში, რომელიც ამ საზოგადოების ჩამოყლიბება სშეუწყობს ხელს პრობლემაა ისიც რომ სურვილი აქვთ ყველაფერი მოგვაედეს, მაგრამ არ იციან როგორ ან ყველაზრ უარეს შემთხვევაში ეოდებიან სახელმწიფოს მიერ გადადგმულ ნაბიჯებს ამ კუთხით.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული პროექტის იზნის მისაღწევად:
პროგრამის ფარგლებში მოეწყობა კვლევები, ტრენინგები, დისკუსიები, შეხვედრები, ნახატების გამოფენა, ინფორმაციის გავრცელება, ბუკლეტების, ბლოგის პრეზენტაცია, რაც მოსწავლეებს და საზოგადოებას საშუალება მისცემს გამოიმუშაონ ახალი უნარ-ჩვევები, განვითარდეს ქსელური მუშაობის პრინციპები და ამ მხრივ მოხდეს ინფორმირების მდგრადი გარემო.
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები:
ექიმები, ფსიქოლოგები, მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები, თემის წარმომადგენლები.
ჩამოთვალეტ ის შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას:
დაგეგმილ ღონისძიებებში მშობლების, ექიმების ნაკლები ჩართულობა.დაგეგმი პროექტს შეიძლება არ მოყვეს უკუკავშირი.
აღწერეთ პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდგე: პროექტის წარმატებიღ განხორციელება, მიღებული გამოცდილება, შეძენილი უნარ-ვევბი იქნება მოტივაცია ახალ პროექტებზე მუშაობის.
განახლდება თემსა და სკოლას შორის პარტნიორობა, რაც საფუძველი გახდება თემის მხრიდან სკოლის ინიციატივებზე აქტიური გამოხმაურების პროექტის დაფინანსების შემდეგ შეიქმნება სამოქალაქო კლუბი, რომელიც სამომავლოდ კვლავ გააგრძელებს მუშოაბას. გარდა ამისა პროგრამიდ ფარგლებში ჩართული მისწავლეები იქნებიან ერთგვარი მულტიპლიკატორები და სამომავლოდ მირებულ ცოდნასა და გამოცდილებას გაუზიარებენ სხვებს.
პედაგოგი:ირმა ღვაჩლიანი
მოსწავლე:თინათინ ბუბაშვილი
პროექტის მიზანი: ამ პროექტის მიზანია გააქტიუროს სკოლის ახლად შექმნილი სამოქალაქო კლუბი.
მოსწავლეები აუცილებელია იყვნენ ინფორმირებულმი თავიანთ უფლებებსა და მოვალეობებზე.საზოგადოება, რომელსაც ექნება ინფორმაცია ყოველივე ზემოდ თქმულზე შეძლებს დაიცვას თავისი აზრი და იცოდეს საკუთარი უფლება.ჩვენ გვსურს შევქმნათ ჯანსაღი საზოგადოება რომელსაც ექნება ჯანსაღი აზრი.
პროექტის მოსალოდნელი შედეგია სკოლაში სამოქალაქო კლუბის გააქტურება, მისი წევრების რაოდენობის ზრდა და დაინტერესება ჩართვა სხვადასხვა საინტერესო აქტივობებში. მოსწავლეთა ინფორმირება საკუთარ უფლებებსა და მოვალეობებზე,რაც საწინდარი იქნება აქტიური სამოქალაქო საზოგადოების.
პრობლემის აღწერა :ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის #1 საჯარო სკოლა გამოირჩევა მოსწავლეთა სიმრავლით და შესაბამისად წარმატებებით, რომელიც უშუალოდ სასწავლო პროცესიდან გამომდინარეობს. სკოლაში არსებობს სამოქალაქო განათლების კლუბი და ამ კლუბის მუშაობით დაინტერესებული მოსწავლეები, მაგრამ რადგან კლუბის მუშაობა სტიქიურად და არაკოორდინირებულად ხდება მისი აქტიურობა სკოლაში სუსტია და შესაბამისად დაბალია შედეგებიც.
პრობლემაა სისტემატიური შეხვედრები სამოქალაქო კლუბის წევრებს, წარმომადგენლებს შორის.
მოზარდები არ არიან გათვიცნობირებული საკუთარ მოვალეობებსა და უფლებებში, ისინი თავს არიდებენ ისეთ აქტივობებს, რომელიც მათ სამოქალაქო აქტივობებს უკავშირდება, რაც გამოწვეულია სამოქალაქო უფლებეს და მოვალეობების არ ცოდნით.
მოსალოდნელი შედეგები : გააქტიურდება სამოქალაქო კლუბი, რაც მოგვცემს იმის გარანტია,რომ სკოლაში აღიზრდებიან სრულუფლებიანი მოსწავლეები.ეს პროექტი სარგებელს მისცემს არამხოლოდ სკოლას არამედ ქვეყანასაც.განხორციელდება პროექტის ფარგლებში შექმნილი სამოქმედო გეგმა.
ბლოგი რომელიც შეიქმნება პროექტის ფარგლებში, განაგრძობს არსებობას და მას დაემატება ყველა სიახლე და აქტივობა რაც სამოქალაქო კლუბის მიერ განხორციელდება.
მასწავლებელი–50
ტრენერი–5
რისკ ფაქტორები : რისკი დიდი პროექტს არ გააჩნია შესაძლებელია დასაწყისში კლუბის ყველა წევრები არ დაესწროს აღნიშნულ ღონისძიებებს. მშობლები და მასწავლებლები გათვლილზე ცოტა დაესწროს შეხვედრებს.
პროექტის ხელძღვანელი : ირმა ღვაჩლიანი
irmagvachliani@gmail.com
"შენი ჯამრთელობა შენს ხელთაა"
პროექტის სახელწოდება:ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრების ხელშეწყობა
1.პროექტის სახელწოდება:"შენი ჯანმრთელობა შენს ხელშია"
2.პასუხის მგებელი არასამთავრობო ორგანიზაცია:
3.პროექტის ხელმძღვანელი თანამდებობა:ირმა ღვაჩლიანი-პედაგოგი, თინათინ ბუბაშვილი-მოსწავლე
4.სკოლის სახელწოდება:ქუთაისის N1 საჯარო სკოლა
5.აპლიკატის სახელი და გვარი: ირმა ღვაჩლიანი, თინათინ ბუბაშვილი
6.აპლიკატის დაბადების თარიღი:1977წლის 29 აგვისტო; 2000წლის 16 მარტი
7.პროექტის ხელმძღვანელის მისამართი:წყალტუბო სოფელი ქვიტირი
სახლის ტელეფონი:21-46-70
მობილური ტელეფონი: 577-67-41-28
პროექტის მიზანია:საზოგადოების(თემი-მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები) ინფორმირება და ცნობიერების ამაღლება ისეთი მავნე ნივთიერებების მიღებაზე, როგორიც არის თამბაქო, ალკოჰოლი და ნარკოტიკი. საზოგადოებაში ჯანსაღი წესით ცხოვრების წესის დამკვიდრების ხელშეწყობა.
აღნიშნული მიზნის მისაღწევად პროექტის განხორციელების პირველ ეტაპზე
1.პროექტის მიზანია სკოლაში დაინერგოს ისეთი ტრენინგ-სემინარები რაც ხელს შეუწყობს ბავშვებში სამოქალაქო ცნობიერების ჩამოყალიბებას. პროგრამის განხორციელებაში აქტიურად ჩაერთვებიან სკოლის ადმინისტრაცია, 8-9-10-11-12 კლასის მოსწავლეები, თემი და მშობლები, ექიმები, ბიოლოგიის მასწავლებლები. სკოლაში შეიქმნება სამოქალაქო კლუბი, რაც მომავალშიც ხელს შეუწყობს ახალგაზრდებს შორის კარგი მოქალაქეობის განვითარებას და ხელს შეუწყობს ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრებას.პროექტში მონაწილე სკოლაში და თემში ჩაატარებენ კვლევას და შემდეგ შექმნიან ფილმებს,დაბეჭდავენ ბროშურებს, (რამდენად საჭიროა ჯანმრთელობა ადამიანისათვის, ნარკომანია-მავნე ჩვევა თუ ავადმყოფობა? რა არის სოციალური პრობლემა და არის თუ არა ეს პრობლემა საქართველოში) რომლებიც წარმოაჩენს ამ პრობლემას და შეეცდებიან მოძებნონ გადაჭრის გზებიც.
ასეთი გზით წარმოებული საქმიანობა ხელს შეუწყობს ინფორმირებისა და განათლების მდგრადი გარემოს შექმნას.
1.სოციალურ ჯგუფში ჩაატარებს კვლევას, რომლის შედეგებიც მოგვიანებით აისახება ტრენინგ-პროგრამასა და ბუკლეტში. მოამზადებს კითხვარს მოსწავლეებისათვის და მშობლებისათვის ჯანსაღი წესის დამკვიდრების ხელშეწყობის შესახებ თემაზე. გამოკითხული იქნება 300 მოსწავლე,მშობლები, თემის წარმომადგენლები.
2.საინიციატივო ჯგუფი მოამზადებს სააქტო დარბაზში სემინარს და მა დაესწრებიან მშობლები, მოსწავლეები, ექიმები, ბილოგიის მასწავლებლები, დისციპლინარული კომიტეტი, რომლებიც გამართავენ დისკუსიას, თუ როგორ უნდა ვიცხოვროთ ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიხედვით.
3.შემაჯამებელი კვლევა, (სოციალური ჯგუფი) რომელიც გაზომავს თუ რა შეიცვალა და გაუმჯობესდა პროექტის განხორციელების შემდეგ, რამდენად ამაღლდა საზოგადოების ცნობიერება ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრების შესახებ.
საჭიროებების/პრობლემების აღწერა(დეტალურად აღწერეთ ის პრობლემა, რომელსაც პასუხობს თქვენი პროექტის მიზანი:
სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბება ერთ-ერთი რთული და საკმაოდ ხანგრძლივი პროცესია. მართალია, დღეს ამ კუთხით უამრავი არასამ თავრობო ორგანიზაცია მუშაობს თუმცა საყრდენი მაინც სკოლაა, რომელიც ზრდის ამ საზოგადოების წევრებს
მთავარი პრობლემაა არა იმის ცოდნა თუ რას ნიშნავ სამოქალაქო საზოგადოება, არამედ ის რომ ბავშვები, მშობლები და ზოგადდ თემი ინდიფერენტულები არიან მის მიმართ. ისინი არაპერს აკეთებენ, არა არიან ჩართულები სხვადასხვა აქტივობაში, რომელიც ამ საზოგადოების ჩამოყლიბება სშეუწყობს ხელს პრობლემაა ისიც რომ სურვილი აქვთ ყველაფერი მოგვაედეს, მაგრამ არ იციან როგორ ან ყველაზრ უარეს შემთხვევაში ეოდებიან სახელმწიფოს მიერ გადადგმულ ნაბიჯებს ამ კუთხით.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული პროექტის იზნის მისაღწევად:
პროგრამის ფარგლებში მოეწყობა კვლევები, ტრენინგები, დისკუსიები, შეხვედრები, ნახატების გამოფენა, ინფორმაციის გავრცელება, ბუკლეტების, ბლოგის პრეზენტაცია, რაც მოსწავლეებს და საზოგადოებას საშუალება მისცემს გამოიმუშაონ ახალი უნარ-ჩვევები, განვითარდეს ქსელური მუშაობის პრინციპები და ამ მხრივ მოხდეს ინფორმირების მდგრადი გარემო.
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები:
ექიმები, ფსიქოლოგები, მოსწავლეები, მშობლები, პედაგოგები, თემის წარმომადგენლები.
ჩამოთვალეტ ის შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას:
დაგეგმილ ღონისძიებებში მშობლების, ექიმების ნაკლები ჩართულობა.დაგეგმი პროექტს შეიძლება არ მოყვეს უკუკავშირი.
აღწერეთ პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდგე: პროექტის წარმატებიღ განხორციელება, მიღებული გამოცდილება, შეძენილი უნარ-ვევბი იქნება მოტივაცია ახალ პროექტებზე მუშაობის.
განახლდება თემსა და სკოლას შორის პარტნიორობა, რაც საფუძველი გახდება თემის მხრიდან სკოლის ინიციატივებზე აქტიური გამოხმაურების პროექტის დაფინანსების შემდეგ შეიქმნება სამოქალაქო კლუბი, რომელიც სამომავლოდ კვლავ გააგრძელებს მუშოაბას. გარდა ამისა პროგრამიდ ფარგლებში ჩართული მისწავლეები იქნებიან ერთგვარი მულტიპლიკატორები და სამომავლოდ მირებულ ცოდნასა და გამოცდილებას გაუზიარებენ სხვებს.
პედაგოგი:ირმა ღვაჩლიანი
მოსწავლე:თინათინ ბუბაშვილი
Комментариев нет:
Отправить комментарий